Quantcast

Anyone else here have a Steelhead?

FR Dragon

Chimp
Jul 21, 2005
32
0
Hey guys, I just thought I'd show my Steelhead, feel free to post yours:




Yeah...getting new bar+stem+grips soon, a bolt broke off inside the Diabolus stem and what not.
So I'm getting a DaBomb bar+stem+grip combo.
 

Transfer

Monkey
Jan 23, 2004
546
0
Seattle, WA
I've got one on the way! It will be my first singlespeed. 24s, 100mm fork, rear brake... Should be a fun screw-around bike.
 

FR Dragon

Chimp
Jul 21, 2005
32
0
Transfer said:
I've got one on the way! It will be my first singlespeed. 24s, 100mm fork, rear brake... Should be a fun screw-around bike.
Sweet man, post some pics of yours when it's done...
 
Aug 15, 2005
253
0
Berlin, CT
i just bought this one... I wanna lighten it up this winter and pimp it out, BABY!!




Edit: adding a front brake, new chainring, adding a bashguard, new pedals, maybe a new fork, handle bars, and stem.
 

Bicyclist

Turbo Monkey
Apr 4, 2004
10,157
1
SB
bikerpunk98199 said:
i lloved mine until ive bin learning pedal grinds on the non drive side and bent the chain stay. be careful
Yeah I know a guy that did that multiple times.
 

Changleen

Paranoid Member
Jan 9, 2004
9,900
5
Hypernormality
bballboy388 said:
theres a light dj3 year? i have a dj3 and i dont find it heavy but maybe thats just me.
One year was significantly heavier than those preceding and following - I think it was '04, but I'm not sure.
 

FR Dragon

Chimp
Jul 21, 2005
32
0
Nice Steelheads you guys have, I'm getting my new stem+bar+grips this week, the stem is gonna be a Funn Rippa and the bar+grips most likely Da Bomb... :)
I'll try to get so riding pics too, but it'll take a while
 

bballboy388

Monkey
Dec 4, 2004
812
0
Changleen said:
One year was significantly heavier than those preceding and following - I think it was '04, but I'm not sure.
thats sorta funny i dont have a problem with mine being heavy and its 04, probly cause im just soooooo buff :D :D
 
Jan 18, 2005
272
0
Tiverton, RI
livetheride514 said:
i just bought this one... I wanna lighten it up this winter and pimp it out, BABY!!




Edit: adding a front brake, new chainring, adding a bashguard, new pedals, maybe a new fork, handle bars, and stem.

thats my old bike, hows it treating you?