Quantcast

JRogers

talks too much
Mar 19, 2002
3,791
1
Claremont, CA
Damn, rain has been crazy here. Good thing I'm still working on papers and don't have the sun taunting me. And I get to fly to New Jersey tomorrow to get out of the rain...err.....
 

padrik5

Monkey
Dec 23, 2004
173
0
Silverdale, Wa
lol, I here you, I ride to work every day in mostly pouring rain and just plain wet days and then some days the sun comes out to tease me, Then of course it goes away before the ride home and starts raining...

I did a road ride yesterday in sleet rain mix for 2 hrs and had to call it quits when I kept un clipping because I couldn't feel anything past my knees.

man I love riding bikes ! :rofl:
 

JRogers

talks too much
Mar 19, 2002
3,791
1
Claremont, CA
I think it was early June, so a while ago. If you didn't see me all summer, that was why. I am in a PhD program here, so it's gonna be a while
 

IH8Rice

I'm Mr. Negative! I Fail!
Aug 2, 2008
24,554
488
Im over here now
I think it was early June, so a while ago. If you didn't see me all summer, that was why. I am in a PhD program here, so it's gonna be a while
yeah its been a while since ive seen ya.
congrats on the PhD program! theology or similar im guessing?

hopefully we can ride again next summer, i can get you a bike to ride while here too.